Dagvilsen.nu

Tiden går snabbt när man har roligt! Men vilken härlig ledighet vi haft, och lång har den varit! :)
 
Daniel var borta och jobbade i 9 dagar, långa och sega dagar blev det här hemma i ensamheten, men på något sätt gick de 9 dagarna väldigt fort. Mycket snabbare än jag trodde från början!
Valborg spenderade Ronja och jag hemma, i väntan på att han skulle komma hem. 1 maj är röd dag, så jag var ledig från jobbet och vi spenderade halva dagen i Karlstad på Londons 3års kalas, och den andra halvan här i Brattsand med hela Eliassonfamiljen, då vi firade valborg en dag för sent :)
Jag tog semester torsdag och fredag, och fy fan va skönt det var att vara lediga tillsammans! Vi åkte in till stan och handlade grejer till Ronjas hundgård och började bygga.
Den är klar, men vi ska lägga in några stenplattor och göra klart hennes krypin nästa helg :)
 
Då det var lite ovanligt att vara ledig sådär mitt i veckan blev jag genast dagvilsen och trodde minsann det var lördag när det bara var torsdag. Och tyckte det var väldigt märkligt att det stod bilar på Gläntan....på en lördag.... heh :)
Har fixat lite med Forever i veckan också, gått igenom lite grejer med Emma-Lill och idag har jag gjort testerna på hemsidan och blivit godkänd :) Nu ska jag försöka jobba stenhårt på rekrytering!
 
Igår var vi i Bergsjö på kalas då kusin och moster fyllt år. Spenderade några timmar där tillsammans med släkten och bebismyste med lille Columbus :)
Idag har vi haft en soffmysdag, bytt däck på Daniels bil, träffat halva hans familj och pillrat med Daniels nya mobil..
Dessvärre är det söndag idag och nu är vi ensamma igen, jag och Ronja. Men som tur är så är det röd dag även på torsdag, så Daniel kommer hem redan på onsdag! :) Kortvecka igen! Och jag har (förmodligen) tagit ledigt på fredag, så vi får några dagar tillsammans igen!
 
Imorgon är det måndag, då väntar jobb och på kvällen ska jag till Viktoria i Ölme på produktfrossa!
På tisdag är det jobb och planering, men det är utvecklingssamtal på schemat då, så eventuellt blir jag ledig på kvällen :) Och sen är det redan onsdag. Uj va snabbt det går! Förhoppningsvis... ;)
 
Ronja ligger däckad på soffan, och har gjort det sen Daniel åkte, nu väntar vi bara på godnattsamtal sen ska vi bege oss in till sängen och sova :)
Godnatt!

Kommentera här: